Jump to navigation


Eesti keeles | По русски | English
Avaleht
Your delivery experts

KKK

Korduma Kippuvad Küsimused (KKK)
 

1.   Kasutajaks registreerumine
2.   Süsteemi kasutamine
3.   Piirmõõtmed ja kaal
4.   Transpordi saatelehe vormistamine
5.   Maksmine
6.   Pakendamine
7.   Kättetoimetamine
8.   Kindlustus

 


1. Kasutajaks registreerumine
1.1. Kuidas saada DPD tellimiskeskuse lepinguta era-või ärikliendist kasutajaks?

Valige esilehelt sisselogimise kasti alt “Registreeru kasutajaks” ja täitke vajalikud väljad. Teile saadetakse Teie poolt registreerumisel antud e-kirja aadressile parool, mille alusel saate sisse logida. Parool jõuab Teie postkasti hetkega. Saate kohehakata kullerteenust kasutama.
1.2. Kui olen DPD lepinguline klient, kas saan kasutada DPD tellimiskeskust?
Jah, DPD tellimiskeskuse võimalused laienevad ka DPD lepingulisele kliendile. DPD tellimiskeskuses saate lepingulise kliendina esitada online kiiresti ja mugavalt kullerteenuse tellimusi. Soovi korral kasutajaks registreeruda palume Teil võtta ühendust DPD Eesti müügiosakonnaga. Registreerime Teid seejärel DPD tellimiskeskuse kasutajaks.
1.3. Olen DPD lepinguline klient ja registreerusin läbi DPD tellimiskeskuse kasutajaks. Kuidas toimida edasi ?
Sellisel juhul palume Teil võtta ühendust DPD Eesti müügiosakonnaga, kes vormistab Teid tellimiskeskuse lepinguliseks kasutajaks ning Te ei pea teenuse eest tasuma ettemaksu.
Tagasi ülesse
2. Süsteemi kasutamine
2.1. Kasutan õiget kasutajanime ja salasõna, aga süsteem ei lase mul sisse logida?
Suure tõenäosusega olete oma salasõna unustanud või sisestate seda valesti, kindluse mõttes vajutage sisselogimise kasti all olevale lingile „Unustasid parooli?“ ja uus salasõna edastatakse Teie poolt registreerumisel antud e-kirja aadressile.
 
2.1. Kuidas ma saan muuta oma salasõna?
Salasõna muutmiseks logige lehel sisse ja valige vasakul olevast menüüst Minu konto. Sisestage kaks korda uus salasõna, mida soovite kasutada ja vajutage Salvesta. 
 
2.3. Kuidas kasutada keskkonda?
DPD tellimiskeskuse kasutusjuhendi saate alla laadida SIIN
 
Tagasi ülesse
3. Piirmõõtmed ja kaal
3.1. Kui suur on saadetise maksimaalne kaal, mida saab saata?
Ümbrik: kaal kuni 0,5 kg. maksimaalmõõdud: kartongist ümbrik 25x35 cm.; kilest ümbrik: 34x45 cm.
Pakk kulleriga: kaal kuni 31,5 kg (0,126 m3). maksimaalmõõdud: pikima külje ja põhja ümbermõõdu summa 300 cm ja pikim külg ei tohi ületada 175 cm.
Pakk Pickup pakiautomaati ja pakipoodi: maksimaalmõõdud 37x40x60 cm ja kaal kuni 20 kg.
DPD Classic alus: maksimaalsed lubatud mõõtmed: pikkus 1,2 m.; laius 0,8 m.; kõrgus 1,8 m. (koos alusega). Aluse maksimaalne lubatud kaal on 700 kg. Hinna määramisel võetakse aluseks DPD poolt määratud aluse kaal ja mõõtmed.
DPD MAX alus: maksimaalsed lubatud mõõtmed: pikkus 1,2 m.; laius 0,8 m.; kõrgus 2 m. (koos alusega). Aluse maksimaalne lubatud kaal on 700 kg. Hinna määramisel võetakse aluseks DPD poolt määratud aluse kaal ja mõõtmed.
Juhul. kui saadetist ei ole võimalik vastu võtta või edastada saadetise mittevastavuse või valmisoleku tõttu, kohustub klient tasuma kullerteenuse eest vastavalt kehtivale hinnakirjale. Kliendi kirjaliku avalduse alusel on DPD õigus tagastada kuni 50% kullerteenuse maksumusest.
Tagasi ülesse
4. Transpordi saatelehe vormistamine
4.1. Mida tähendab Printer olemas?
Valides Printer olemas kinnitate, et Te saate PDF kujul Teie poolt määratud e-kirja aadressile saadetud pakisildid ise välja printida ja pakile kleepida. Printimiseks sobib tavaline laser- või etiketiprinter.
4.2. Mida tähendab Kuller toob pakisildid?
Valides Kuller toob pakisildid, kinnitate, et Teil puudub printimise võimalus ja soovite, et kuller Teie poolt tellitud pakkide arvule vastavalt sildid kaasa tooks.
4.3. Valides Kuller toob pakisildid ei saa ma korjet tellida samaks päevaks?
Kahjuks nii see on, sest valides antud lahenduse peab kuller pakisildid depoost kaasa võtma, mida ei saa teostada samal päeval. Soovitame Teil võimalusel valida Printer olemas ja pakisildid ise printida.
4.4. Mitu silti ma pean printima?
Teile edastatakse Teie poolt antud e-kirja aadressile tellitud pakkidega võrdne arv pakisilte PDF formaadis. Pakisildid tuleb välja printida ühe korra ja seejärel tuleb need pakkidele kinnitada.
4.5. Mul puudub programm, mis avab PDF faili?
Tellimiskeskuse poolt edastatud e-kirjas on olemas link leheküljele, kust saate vajaliku programmi installeerida.
4.6. Siltide väljatrükkimine ei õnnestunud printeri vea tõttu, mida ma tegema pean?
Seadke printer uuesti töökorda ja trükkige pakisildid uuesti. Kontrollige, et ei kinnita pakkidele sama numbriga pakisilte. Igal pakil peab olema erinev pakisilt
4.7. Tellisin väiksema arvu pakisilte, kui mul on saadetisi, kuidas käituda?
Tehke uus tellimus ja lisage puuduolevate pakkide kogus ning saate e-kirja aadressile puuduoleva arvu pakisilte.
4.8. Kas võin tellitud pakisilte korduvalt kasutada?
Ei tohi, see on rangelt keelatud. Iga pakisildi numbriga saab pakki saata ainult ühe korra. See võib põhjustada saadetise kaotsimineku ja sellisel korral DPD ei võta vastutust. Avastamise korral on DPD õigus saadetise transportimine peatada ja nõuda saadetise käsitlemisega seotud kulusid saatjalt.
4.9. Tellisin suurema hulga pakkide veo kui mul tegelikult vaja oli, kas teenusepakkuja maksab mulle raha tagasi?
Kahjuks mitte, enne tellimuse vormistamist veenduge kindlasti selles, et tellitav pakkide arv on vastavuses Teie poolt saadetavate pakkide arvuga.
Tagasi ülesse
5. Maksmine
5.1. Kuidas saab tasuda kullertranspordi eest?
Tasuda saab arvega, kui olete DPD Eesti lepinguline klient või pangaülekandega, kui olete Swedbanki, SEB, LHV, Nordea või Danske internetipanga klient.
5.2. Kas on võimalik tasuda kullerile transpordi eest ka sularahas?
Kahjuks selline võimalus puudub, tasuda saab pangaülekandega.
5.3. Olen DPD Eesti lepinguline klient, aga minult küsitakse ettemaksu?
Teile ei ole süsteemis lepingulise kasutaja õigusi antud, palun kontakteeruge DPD Eesti müügiosakonnaga. Juhul kui Teil enne õigused olid, siis võib-olla põhjuseks asjaolu, et Te ei ole tasunud DPD Eestile arveid õigeaegselt. Palun kontakteeruge DPD Eesti müügiosakonnaga.
Tagasi ülesse
6. Pakendamine
6.1. Kuhu kleebin transpordi saatelehe?
Transpordi saateleht (pakisilt) tuleb kleepida paki pealmisele küljele. Saadetise täpseks ja kiireks käsitlemiseks ei tohi pakisilt olla vigastatud või kleebitud üle mitme paki külje.
6.2. Kas kuller pakendab ise järgi tulles kaubad?
Vastavalt DPD tüüptingimustele on kauba pakendamine saatja kohustus, pakid peavad olema pakitud ja markeeritud vastavalt DPD standarditele.
6.3. Kuidas ma peaksin kaubad pakendama, et nad transpordi vältel ei puruneks?
Kaubad tuleb pakendada vastavalt DPD standardile, vt. juhendit siit.
Tagasi ülesse
7. Kättetoimetamine
7.1. Kuidas on võimalik jälgida saadetise liikumist?
Saadetise liikumist saab jälgida paki numbri järgi, sisestades see tellimiskeskuse lehe üleval ääres olevasse lahtrisse ja vajutades noolele.
7.2. Mis juhtub, kui saajat ei ole paki kättetoimetamise ajal kohal?
Saadetise hind sisaldab kuni kolme kättetoimetamise katset. Kui ka teine kättetoimetamise katse ebaõnnestub ja saadetist ei õnnestu üle anda, siis kolmandal korral läheb DPD kuller saadetist toimetama vaid juhul, kui Teie saatjana olete edastanud DPD lisainformatsiooni võimaluse kohta saajale saadetis kätte toimetada. Saadetise kohaletoimetamise staatust on Teil võimalik jälgida saadetise paki numbri alusel.
7.3. Mulle helistas saaja ja ütles, et talle on jäetud Pakiteatis postkasti, mis saab edasi?
Pakiteatise jätab kuller, kui tal ei õnnestu saajat tabada, et informeerida saajat uuest kohaletoimetamise katse ajast ning pakkuda võimalus saadetis teisele aadressile ümber suunata või kinnitada kättetoimetamine teisele kuupäevale, vt. www.dpdpakk.eu
Tagasi ülesse
8. Kindlustus
8.1. Kas pakid on kindlustatud ja kui suur on omavastutus?
Kui saatja on pakkinud ja markeerinud saadetise vastavalt DPD standarditele, kuid saadetis on purunenud või kadunud DPD süül, vastutab DPD iga saadetise eest kuni 350.-EUR väärtuses. Omavastutust ei ole, kuid juhul kui paki väärtus on suurem kui 350.-EUR, jääb ülejäänud summa kauba saatja kanda.

8.2. Kui saadetis on kadunud või purunenud DPD süül, kuidas edasi käituda?
Täpsema info vastutuse osas leiate siit. Kahjujuhtumi käsitlemiseks palume Teil ühendust võtta DPD klienditeenindusega.

8.3. Kuidas tuleb kahjujuhtum fikseerida?
Saadetise vigastused tuleb fikseerida kauba vastuvõtmisel koos DPD kulleriga. Hilisemaid pretensioone on DPD õigus mitte aktsepteerida.
8.3. Kui kiiresti tuleb kahjujuhtumist teatada?
Saadetise hilinemise, kahjustamise või kaotsimineku korral tuleb esitada kirjalik nõue DPD Eesti AS hiljemalt 3 tööpäeva jooksul peale saadetise kättesaamist või tarnetähtaja lõppemist.
Tagasi ülesse

 

dpd-group
  • Avaleht
  • Kullerteenused
  • Aeg ja hind
  • Tingimused
  • KKK
  • Kontakt

Sisselogimine

  • Registreeru kasutajaks
  • Unustasid salasõna?